Доброго дня!
Продовжуємо наше дистанційне навчання
10 квітня 2020р.
Що
ж, давайте розпочнемо цей чудовий ранок з
нейропсихологічної гри "Роби як Лорі" (💃повтори, якщо зможеш),
яка тренує можливості нашого мозку
📖Заняття 1.Літературна скринька
На цьому занятті ми з вами ознайомимось з віршем Н. Забіли «Білі котики».
1. Отож, пропоную вам послухати вірш дитячої поетеси Наталі Забілої «Білі
котики»
На вербі, на пагіллі,
Білі-білі
котики.
Доторкнуться
лагідно
Лоскотливим
дотиком,
Доторкнуться
котики,
Білі,
невеличкі,
До
руки, до ротика,
До
моєї щічки.
Відламаю
гілочку,
Гілочку-вербичку,
Та
поставлю в пляшечку,
В
пляшечку, в водичку,
Щоб
листочки-стрілочки
Стали
розвиваться
На
вербовій гілочці
2.
Бесіда за змістом вірша
—
Про що цей вірш?
— Як автор описує вербові котики?
—
Якими ви уявляєте вербові котики?
🎨2.
Заняття. Образотворча діяльність (малювання)
Тема:
“Котики вербові”
Мета:
вчити малювати вертикальні лінії та ритмічно наносити пензликом мазки на лінію
з обох боків на певній відстані один від
ожного; розвивати естетичне сприйняття, пам`ять , увагу; виховувати любов до природи.
Матеріал
та обладнання: аркуш паперу ½ А4, пензлик, фарби.
2.
Для роботи вам потрібно.
3. Але спершу нам потрібно підготувати наші пальчики до роботи. І допоможе нам в цьому, пальчикова гімнастика "В морі живе дельфін"
3.
На аркуші малюємо центральну гілочку, від нижнього лівого кута проводимо у
верхній правий кут, не доводячи її до кінця. Від центральної гілочки проводимо
в кожен бік по маленькій гілочці.
4.
Починаючи з вершини центральної гілочки пензликом який вмочений в білу фарбу
ставимо мазки, утворюючи таким чином «котик», продовжуємо таким чином по всім
гілочкам.
5.
У вас має вийти такий малюнок.
Ви можете поділитися вашими успіхами у нашій групі
Немає коментарів:
Дописати коментар