Доброго дня!
Розпочинаємо
наше дистанційне навчання.
Понеділок, 6 квітня
2020р.
🎒Заняття 2.Образотворча майстерня(ліплення)
Тема: Тюльпан
🎒Заняття 3 Театралізована
діяльність
Тема:
Інсценізація казки " Вовк і семеро козенят"
потренуємося починати та підтримувати розмову, будувати різні форми діалогу, будемо слухати співрозмовника,
говорити чітко і зрозуміло.
Для цього нам знадобляться такі матеріали: люстерко, фарби, аркуші паперу, наліпки-смайлики.
Попередня робота: ознайомитись зі значенням імені дитини.
Отож, розпочнемо. Але для початку давайте підготуємо наш артикуляційний апарат, що в свою чергу, допоможе навчитися говорити чисто і правильно, виконавши динамічну артикуляційну гімнастику з Логокотом.
1. Творча гра «Співаємо ім’я»
Мета: розвивати емоційно-комунікативну сферу.
- Уявіть, що ми не вміємо розмовляти, а тільки співаємо, але нам треба одне з одним познайомитись. Пограймо в таке знайомство. По черзі кожен проспіває своє ім’я, а потім ваше ім’я хором проспівають усі.
2. Слухання вірша Н. Григор’євої
Для цього нам знадобляться такі матеріали: люстерко, фарби, аркуші паперу, наліпки-смайлики.
Попередня робота: ознайомитись зі значенням імені дитини.
Отож, розпочнемо. Але для початку давайте підготуємо наш артикуляційний апарат, що в свою чергу, допоможе навчитися говорити чисто і правильно, виконавши динамічну артикуляційну гімнастику з Логокотом.
Мета: розвивати емоційно-комунікативну сферу.
- Уявіть, що ми не вміємо розмовляти, а тільки співаємо, але нам треба одне з одним познайомитись. Пограймо в таке знайомство. По черзі кожен проспіває своє ім’я, а потім ваше ім’я хором проспівають усі.
2. Слухання вірша Н. Григор’євої
НЕ ІМ’Я ЛЮДИНУ
КРАСИТЬ
Сперечалися ми
довго:
Краще всіх чиє
ім’я?
Олександр, Іван
чи Ольга,
Чи Тарс, а чи
Ілля?
Біля ганку по
обіді
Мій дідусь
відпочивав.
Ми про це
спитали діда,
Він нам ось що
розказав.
Те ім’я людина
носить,
Що родина їй
дала
Не воно людину
красить,
Красять вчинки і
діла.
Хто, скажіть-от,
хулігана
Олександром
стане звать?
Будуть звати
хуліганом,
Лиходієм
називать.
А якщо хтось друзів
дурить,
Дурисвіт ім’я
дадуть.
Хто в під’їзді
ничком курить
— Так курцем
його і звуть.
— Суперечка ваша
марна,
— Під кінець
сказав мій дід,
— Імена всі ваші
гарні,
Бережіть їх з
юних літ.
3. Діалог «Моє ім’я та його
значення» Пропонуємо
малятам побудувати діалог з батьками на тему «Моє
ім’я та його значення». Потрібно
привітатися і попрощатися, звернутися, називаючи ім’я співрозмовника
у кличній формі, звертатися з проханням розповісти про своє ім’я, говорити
чітко, виразно, дивитися на співрозмовника.
4. Фізкультхвилинка «Поклич» Дитина кличе на ім’я когось із гравців погратися в м’яч. Вони перекидаються декілька разів м’ячем, потім гравець запитує: «Я грався з тобою, а з ким хочеш гратися ти?» тощо.
5.Вправа «Смішний портрет» Пропонуємо дітям намалювати самих себе, але трішечки смішнішими, та назвати портрет смішнішим ім’ям. Проводиться фото- конкурс на найсмішніший малюнок. Переможець отримує велику наліпку-смайлик, інші малята отримують маленькі наліпки-смайлики.
4. Фізкультхвилинка «Поклич» Дитина кличе на ім’я когось із гравців погратися в м’яч. Вони перекидаються декілька разів м’ячем, потім гравець запитує: «Я грався з тобою, а з ким хочеш гратися ти?» тощо.
5.Вправа «Смішний портрет» Пропонуємо дітям намалювати самих себе, але трішечки смішнішими, та назвати портрет смішнішим ім’ям. Проводиться фото- конкурс на найсмішніший малюнок. Переможець отримує велику наліпку-смайлик, інші малята отримують маленькі наліпки-смайлики.
Заняття 2.Образотворча майстерня (ліплення)
Тема: Тюльпан
1.Ігрова ситуація – дорослий
запитує у дитини, які весняні квіти вона знає. Пропонує дитині відгадати, про яку
квітку
йдеться в цьому віршику – загадці.
Я гордо голову тримаю,
і перед вітром не схиляю,
Я жовтий, білий, полум’яний
І, наче яблуко, рум’яний
В саду я квітну навесні
Скажи, яке ім’я мені?
(Тюльпан)
2. Розглядання ілюстрації
(зразка) тюльпана.
3. Пальчикова гімнастика. Для початку давайте підготуємо і розімнемо наші пальчики.
4. Демонстрація прийомів ліплення тюльпана. Дорослий
показує дитині прийом відтягування та прищипування.
Це відео допоможе виконати завдання :
5.
Самостійна робота дитини. Ми будемо Вам дуже вдячні, якщо ви відзнімете процес та результат творчості вашої дитини.
Ви можете поділитися вашими успіхами у нашій групі
6.
Підсумок заняття. Розгляд виліпленого тюльпану. Похвала дитини.
Заняття 3
Театралізована діяльність
Театралізована діяльність
Тема:
Інсценізація казки " Вовк і семеро козенят"
👂Прослухайте разом з дітками казку
"Вовк і семеро козенят"
👪Попросіть дитину переказати Вам зміст почутого.
За можливістю, розіграйти сюжет казки.
Дякуємо за активну
участь
у виконанні завдань !!!
Немає коментарів:
Дописати коментар