вівторок, 14 квітня 2020 р.

Доброго дня!
Продовжуємо наше дистанційне навчання
Вівторок,
14 квітня 2020р.         "Україна – рідний край"
Символи та традиції українського народу
Метою сьогоднішньої зустрічі є спонукати дітей виявляти цікавість до звичаїв  та традицій українського народу. Ознайомлювати з національними та народними символами та оберегами українців. Пробуджувати пізнавальні інтереси до українських оберегів, української  нації, її культури і побуту. Формувати національну свідомість дошкільників. Розвивати мовлення, мислення. Виховувати почуття любові до своєї землі, інтерес до традицій пращурів.
 Щоб краще ознайомити дітей з цією темою, запропонуйте їй пройти квест. За кожне виконане завдання дитина отримує картку, з вивченим символом. Після виконання всіх завдань, малеча отримає свій перший документ «Паспорт маленького українця».
Завдання 1. Символи України.
O Запропонуйте дитині переглянути відео  "Символи України".
Отже, усі народи світу різняться між собою одягом, звичаєм, традиціями.


Українці мають свої традиції
Ми українці – велика родина.
Мова і пісня у нас солов’їна,
Квіти в садочках, червона калина.
Рідна земля у нас всіх Україна!

OЗапропонуйте дитині розглянути малюнок, знайти символи України , та розфарбувати їх.


Завдання 2. Ми маленькі українці. Національний одяг.
  OПерегляньте відео .
OВивчіть з дитиною назви основних елементів національного одягу:

-вишиванка;
-плахта(жіноча спідниця);
-вінок;
-шаровари;
-шапка;
-жупан (чоловічий верхній одяг);




















OЗапропонуйте дитині розставити слова в алфавітному порядку.


O Розгляньте малюнок. Нехай дитина знайде український національний костюм та опише його.
Завдання 3. Славетне українське козацтво.
 OПрочитайте дитині про ще один з символів України-козацтво.
Дуже давно, коли знищили державу слов’ян – «Київську Русь» солдати залишились без роботи, тому їм прийшлось переселятись поближче до європейських країн – де вони наймались на військову справу. Такі люди називали себе козаками, що означає – вільна людина.

Козаки були дуже сильними і сміливими, але про те ,ще й дуже веселими та запальними. У вільний час вони полюбляли співати пісень та танцювати гопак, танець ,який в сучасності визнано національним видом спорта.

O Повторюйте рухи козаків і співайте веселу пісню під час фізкультхвилинки.
Завдання 4. Як українці борщ винайшли
Із страв славетних українських
Є найдревніша страва - борщ;
В нім сила, міць, здоров'я, свіжість,
В нім - міць сім'ї,
Ґаздині гордість,
Якщо той борщ - насправді борщ.
OДане відео допоможе дитині ознайомитись з історією виникнення національної страви- борщ.
 O Попросіть дитину назвати інгрідієнти борщу, які було названо в відео.

 O Пограйте з дитиною в гру «Я фігуру розпізнаю,все про неї пригадаю». Метою є закріпити знання про геометричні фігури. Розвивати увагу, логічне мислення, вміння доводити свою думку та  пояснити, за якими ознаками дитина розпізнала ту чи іншу геометричну фігуру.
Наприклад:

Яка фігура заховалась?



                  Молодці!!! Ой і смачний борщ зварили.

 O Підсумуйте всі отримані знання діалогом. Запитайте у дитини, чи сподобалась їй така форма заняття, як квест. Яке завдання було виконувати легко, яке важче? Що найбільше запамяталось?

Ось і закінчився наш квест. Всі завадання виконані. І ти ,любий гравець отримуєш почесне звання ГРОМАДЯНИН УКРАЇНИ і ПАСПОРТ МАЛЕНЬКОГО УКРАЇНЦЯ.

 Ми з вами живемо в Україні. Наш рідний край великий і гарний, зі славною багатовіковою історією. Україна – це рідна мова, мальовнича природа, талановитий народ, народні традиції, обереги і символи, які споконвіку шануються й бережуться.
                                        
Дякуємо. До нових зустрічей!

Немає коментарів:

Дописати коментар