Доброго дня!
Продовжуємо наше дистанційне навчання
Вівторок,
14 квітня 2020р. "Україна – рідний край"
Метою сьогоднішньої зустрічі є спонукати дітей виявляти цікавість до звичаїв та традицій українського народу. Ознайомлювати з національними та народними символами та оберегами українців. Пробуджувати пізнавальні інтереси до українських оберегів, української нації, її культури і побуту. Формувати національну свідомість дошкільників. Розвивати мовлення, мислення. Виховувати почуття любові до своєї землі, інтерес до традицій пращурів.
Завдання 1. Символи України.
O Запропонуйте дитині переглянути відео "Символи України".
Українці мають свої традиції
Ми українці – велика родина.
Мова і пісня у нас солов’їна,
Квіти в садочках, червона калина.
Рідна земля у нас всіх Україна!
Завдання 2. Ми маленькі українці. Національний одяг.
OВивчіть з дитиною назви основних елементів національного одягу:
-вишиванка;
-плахта(жіноча спідниця);
-вінок;
-шаровари;
-шапка;
-жупан (чоловічий верхній одяг);
OЗапропонуйте дитині розставити слова в алфавітному порядку.
O Розгляньте малюнок. Нехай дитина знайде український національний костюм та опише його.
Завдання 3. Славетне українське козацтво.
OПрочитайте дитині про ще один з символів України-козацтво.
Дуже давно, коли знищили державу слов’ян – «Київську Русь» солдати залишились без роботи, тому їм прийшлось переселятись поближче до європейських країн – де вони наймались на військову справу. Такі люди називали себе козаками, що означає – вільна людина.
Козаки були дуже сильними і сміливими, але про те ,ще й дуже веселими та запальними. У вільний час вони полюбляли співати пісень та танцювати гопак, танець ,який в сучасності визнано національним видом спорта.
O Повторюйте рухи козаків і співайте веселу пісню під час фізкультхвилинки.
Завдання 4. Як українці борщ винайшли
Із страв славетних українських
Є найдревніша страва - борщ;
В нім сила, міць, здоров'я, свіжість,
В нім - міць сім'ї,
Ґаздині гордість,
Якщо той борщ - насправді борщ.
OДане відео допоможе дитині ознайомитись з історією виникнення національної страви- борщ.
O Попросіть дитину назвати інгрідієнти борщу, які було названо в відео.
O Пограйте з дитиною в гру «Я фігуру розпізнаю,все про неї пригадаю». Метою є закріпити знання про геометричні фігури. Розвивати увагу, логічне мислення, вміння доводити свою думку та пояснити, за якими ознаками дитина розпізнала ту чи іншу геометричну фігуру.
Наприклад:
Яка фігура заховалась?
Молодці!!! Ой і смачний борщ зварили.
O Підсумуйте всі отримані знання діалогом. Запитайте у дитини, чи сподобалась їй така форма заняття, як квест. Яке завдання було виконувати легко, яке важче? Що найбільше запам’яталось?
Ось і закінчився наш квест. Всі завадання виконані. І ти ,любий гравець отримуєш почесне звання ГРОМАДЯНИН УКРАЇНИ і ПАСПОРТ МАЛЕНЬКОГО УКРАЇНЦЯ.
Ми з вами живемо в Україні. Наш рідний край великий і гарний, зі славною багатовіковою історією. Україна – це рідна мова, мальовнича природа, талановитий народ, народні традиції, обереги і символи, які споконвіку шануються й бережуться.
Ми з вами живемо в Україні. Наш рідний край великий і гарний, зі славною багатовіковою історією. Україна – це рідна мова, мальовнича природа, талановитий народ, народні традиції, обереги і символи, які споконвіку шануються й бережуться.
Дякуємо. До нових зустрічей!
Немає коментарів:
Дописати коментар