вівторок, 14 квітня 2020 р.

Доброго дня!
Продовжуємо наше дистанційне навчання
Середа,                      "Україна – рідний край"
15 квітня 2020р.  Україна минула- Україна сучасна

«Для того щоб діти стали народом, треба, щоб ланцюг духовності народу не переривався. Кожне покоління повинно виховуватись у народному дусі, на ідеях та засобах народознавства»
 Метою сьогоднішньої зустрічі є аналіз української національності, звичаїв і традицій українського народу, які пройшли вікову історію,але  збереглись до сьогодення.
1. Почнемо заняття з дитиною з гри. Показуючи різноманітні картинки, нехай дитина обирає знайомі їй та називає, що там зображено.
 Мета завдання розвивати вміння звязно, логічно, граматично правильно виражати свої думки; виховувати почуття любові до рідної землі, рідної мови, до свого народу, почуття гордості за свою Батьківщину; поглиблювати знання дітей про рідний край, про Батьківщину, закріпити державні символи.


































⇨Запитайте у дитини, яким словом  можна узагальнити всі ці поняття ?


-Що таке Україна?
-Як називаються люди, які проживають в певній країні?
-Як називається наш народ?
-Які риси характеру має український народ?
-Де знаходиться наша країна?

2.Запропонуйте дитині відгадати загадку.


 3.Розгляньте з дитиною глобус. Знайдіть на ньому Україну. Обговоріть її розташування.Перегляньте з дитиною відео «Україна. Моя країна». Зауважте, що Україна — країна різних ландшафтів: від гір до моря, від полонин до степів.
  4.Запропонуйте дитині виконати практичні заняття:
-
-порахувати кількість букв та кількість звуків в слові УКРАЇНА (6 букв, 7 звуків);
-поділити слово на склади ( 4 склади);
-зробити звуко –буквенний аналіз слова:

У    К    Р     А     Ї    Н    А

⭕    –    –     ⭕    ═ –    ⭕


5. Виконати вправи на підготовку руки до письма. Перед цим завданням зробіть з дитиною пальчикову гімнастику.





6.Україна в сьогоденні.

Дитина вже ознайомлена з поняттями країна, Батьківщина, народ, державні символи, одяг, обряди та традиції.
-Нагадайте дитині, що вивчає ці поняття наука народознавство. Крім того,  наука народознавство  вивчає власний суспільний і соціальний досвід народу, який передається з покоління в покоління як спадок старшого покоління молодшому.
-Запитайте в дитини: 
Як на її думку, що в житті українського народу змінюється з часом?
А що залишилось незмінним на протязі багатьох століть?
-Розгляньте картинки. Обговоріть їх.











(◕‿◕)  І знову гра!!!
-Запропонуйте дитині гру з розвиваючим модулем LEGO на тему «Я українець». 






Мета- сформувати  у дітини уявлення про навколишній світ, сенсорні основи сприйняття, технічні та зображувальні навички у конструкторській діяльності, навички елементарного орієнтування у просторі, розвивати дрібну моторику рук.
                                       
      Дякуємо за увагу!До нових зустрічей!

Немає коментарів:

Дописати коментар