середа, 8 квітня 2020 р.

Доброго дня!
Продовжуємо наше дистанційне навчання.
Середа, 8 квітня 2020р.

- Друзіа  як ми вітаємось сьогодні?
-Давайте обіймами?

Заняття 1. Дитина в соціумі
Тема. Сила кожної людини — в дружній родині.
                   ─ Перш ніж ми почнемо працювати, давайте розімнемо та підготуємо наші язички до роботи.

          Жоден із нас не має навичок любові.
Усі ми вчимося любити беручи за приклад стосунки в сім’ї та те, як наші батьки виражають своє кохання щодня.
 1.Перегляд мультфільму:
 2.Бесіда після перегляду мультфільму:
                  👉Поспілкуйтесь з дитиною про вашу родину, її склад, про право жити в родині, у своїй оселі разом з батьками і бути рівноправними членами сім’ї; 
                  👉Доведіть до розуміння дитини, що вона  має право на соціальний захист і є захищеною в нашій країні;
                   👉За можливості, складіть разом генеологічне древо;
                  👉 Приділіть особливу увагу розповіді про дітей-сиріт.
                  👉 Розкажіть, що сиротами називають дітей, які не мають ні мами, ні тата. З різних причин залишаються діти сиротами: через війну, хвороби, різні небезпечні ситуації (наприклад, -авто- або авіакатастрофу).
                   👉Хто ж тоді піклується про них?
                     У таких випадках дітьми-сиротами опікується держава, відкриває для них дитячі будинки, садочки. Таких дітей беруть у родини названі батьки. У нових сім’ях вони живуть, вчаться, отримують на свята подарунки. Це їхній дім, їхня сім’я. В нашому місті також є «Дім малятка» та Дитячі будинки. Вихователі цих будинків — мами для дітей-сиріт.

Заняття 2.Образотворча майстерня (малювання)

Тема. Моя родина
                 
Ніщо не може бути важливішим ніж усвідомлення того, що у вас є сім’я. І не важливо куди занесе життя, саме ваша сім’я буде джерелом радості, комфорту і піклування.
                    -Запропонуйте діткам намалювати свою родину. НЕ ДОПОМАГАЙТЕ!!!
                -Але з початку виконаємо веселу пальчикову гімнастику, щоб нам легше процювалось.
                     - Проаналізуйте малюнок за допомогою тесту. Тест допоможе зазирнути  у душу своєї малечі, зрозуміти, чим живе ваша дитина,що її турбує, чи комфортно їй в сім’ї , як вона ставиться до родини.

           Тест " Малюнок сім’ї" "Образотворча майстерня (малювання)
Тема. Моя родина
Ніщо не може бути важливішим ніж усвідомлення того, що у вас є сім’я. І не важливо куди занесе життя, саме ваша сім’я буде джерелом радості, комфорту і піклування.
-Запропонуйте діткам намалювати свою родину. НЕ ДОПОМАГАЙТЕ!!!
- Проаналізуйте малюнок за допомогою тесту. Тест допоможе зазирнути  у душу своєї малечі, зрозуміти, чим живе ваша дитина,що її турбує, чи комфортно їй в сім’ї , як вона ставиться до родини.
 👇Тест " Малюнок сім’ї" 


Заняття 3.Конструювання.
Тема: Дім , де я живу.
      Кожен потребує дім для життя, але насправді сім’я та її підтримка здатна побудувати дім який вам так потрібен.
               1.Давайте потренуємося! Оберіть на ваш вибір декілька вправ з переліку.
ВПРАВИ НА РОЗВИТОК УЯВИ ТА ФАНТАЗІЇ
1.За допомогою міміки жестів одна дитина показує іншим дітям задумане слово. Ті намагаються його відгадати, вимовляючи свої варіанти по черзі вголос.
2.Уявіть себе півником, ведмедем, будильником, лікарем…
  Пофантазуйте і покажіть діями, імітацією звуків.
3.Розкажіть казку «Червона Шапочка» навпаки (персонажі добрі міняються зі злими), або іншу казку.
4.Гра «Чи таке буває?».
                      2.Запропонуйте дитині побудувати вашу оселю з розвиваючого модулю LEGO
                       3. Бесіда на основі конструювання. Нижче пропонуємо орієнтовні початки запитань: 
  • Розкажи мені про свою будівлю?                Звідки ти знаєш про ...?
  • Що ти думаєш...?                                          Покажи мені, як ти ...?
  • Мені цікаво, чому...?                                     Що ти зробив спершу ... ?
  • Як ти ... ? Чому ти ... ?
  • Звідки ти знаєш ... ?                             
  • Подумай про інший спосіб/                        Чи можеш ти по іншому?
  • Що ти можеш мені сказати про ... ?  
  •  Як ти думаєш, що могло трапитися, якби ... ?
  • Як ти це зробив ... ?                                      Про що це тобі нагадує ...?
  • Що ти можеш зробити наступного разу ?
  • Як ти називаєш речі, які використовуєш?
  • Як ти збираєшся це зробити? 
  • Що ти можеш використати / застосувати ?
  • Із чого це зроблено ?                                   Як ти думаєш, що буде далі ?
  • Що можна додати ?          
  • Для чого це ще може бути використано ?
  • На що ще це схоже ?                             Як ти можеш зробити це швидше?
            Запитань може бути велика кількість залежно від контексту, навколо якого розгорталося конструювання.


Немає коментарів:

Дописати коментар