Доброго дня!
Продовжуємо наше дистанційне навчання
Вівторок, 7 квітня 2020р.
Ми пропонуємо
урізноманітнити наші зустрічі ритуалом ранкових вітань. Давайте започаткуємо цю важливу традицію вітатись по-особливому!
-Отож, як ми вітаємось сьогодні?
-Давайте кулачком?
Заняття 1. Логіко – математичний розвиток
Тема: Закріплення вивченого.Числа один-десять.
Лічба в прямому та зворотньому напрямках.
Повторіть з
дітьми, використовуючи ігрові прийоми, числа від одного до десяти. Допомогти в
цьому вам зможуть поради батькам " Математика щодень".
Пропонуємо вам переглянути з малечею відео,
за допомогою якого дитина буде вправлятися в прямій і зворотній лічбі:
ЦІКАВА
МАТЕМАТИКА
Подаємо поради
батькам, як у невимушеній, ігровій формі домашнього повсякдення розвивати і
навчати своїх малят.
Отож, пропонуємо декілька порад батькам про те, як можна
розвивати логіко-математичне мислення дитини у невимушеній «домашній»
обстановці, під час повсякденного спілкування.
Звертайте увагу
дитини на цифри на будинках, машинах, рекламних щитах, вивісках. Називайте
малюкові цифри, які бачите, і просіть, щоб він їх повторив. Для цього пограйте
у гру «Відлуння». Наприклад: « Я скажу чотири, а ті повториш за мною двічі (
тричі..)». Така гра сприятиме закріпленню навичок лічби, розвитку уваги.
• Коли дитина
просить, щоб ви почитали їй улюблену казочку запропонуйте їй знайти відповідну
сторінку за номером ( від 1 до 10 ).
• Якщо ви
зібралися пересадити кімнатні квіти, запропонуйте дитині взяті та підібрати
горщики відповідного розміру, полічити їх, скласти їх в оди за принципом
мотрійки.
• Заохочуйте
дитину самостійно організовувати свій ігровий простір Наприклад. Запропонуйте
гру «Кафе». Нехай малюк сам підготує необхідні атрибути. А ви, відвідуючи
«кафе» свого малюка, на забувайте хвалити його старанність.
• Під час
приготування обіду спонукайте малюка лічити овочі та фрукти.
• Попросіть
перебрати квасолю та горох у різні ємкості. Це завдана розвиватиме вміння
дитини класифікувати предмети, а також дрібну моторику та сенсорику.
• Приготування
вареників - цікава і захоплива справа, тож нехай ваш малюк допомагає їх ліпити,
при цьому лічить, скільки він зробив сам, скільки ви, а скільки разом.
• Коли варите
кашу, запропонуйте малюкові умовною міркою відміряти крупу. Можете проводити
гру «Магазин», тобто «купувати» у дитини певні продукти.
• З чистих губок
для миття посуду нехай дитина збудує будиночок, якщо вдається, то нехай
сконструює кілька поверхів, а потім їх полічить.
• Пропонуйте
маляті шукати на кухні предмети, схожі за формою на прості геометричні фігури,
і називати їхнє місцерозташування. Наприклад «Мілка тарілка схожа на круг.
Знаходиться на другій поличці зверху, в шухляді, біля чайника ».
• Виїжджаючи з
дітьми на природу (на берег річки, озера,моря) можна полічити, хто знайшов
більше камінчиків. Цікаво буде оголосити конкурсна віднайдення найменшого чи
найбільшого камінчика.
• Камінчики
можна розфарбувати фарбами, восковими олівцями.
• Малеча
полюбляє кидати камінчики у воду. Позмагайтеся і покидайте їх на дальність: хто
кинув далі, хто ближче.
• 3 шишок, каштанів,
камінців, листочків, гілочок попросіть дітей викластиякусь геометричну фігуру,
порівняти, яких матеріалів використанобільше.
• Залучайте
дітей до ігор: «Скільки кроків до дерева?», «Який листочок більше?»
• Під час
спостережень за деревами спонукайте дитину лічити кроки до дерева, порівнювати
за величиною, знайти найвищий дуб, обійняти найтовстіше дерево.
Як бачите,
розвивати логіко - математичне мислення вашого малюкацікаво і цілком доступно у
домашніх умовах. Крім того, всі наведені завдання сприяють формування не лише
відповідних математичних вмінь але й загальної життєвої компетенції дитини,
розширюють її світогляд та закріплюють набуті знання з інших галузей.
А цікаві онлайн розфарбовки допоможуть згадати не лише цифри, але й
кольори ( тож, переходьте по посиланню на сайт):
Заняття
2. Фізичний
розвиток
1. Вивчіть з дітьми вірш:
Всім
відомо-це чудово,
Коли
кожен з нас здоровий,
Тільки треба знати,
Як здоровим стати.
Щоб міцним зробилось тіло,
Тренуватись треба вміло.
2. Повеселіться разом з дітьми, виконуючи рухи руханки!!!
Заняття
3.УПЖ(Урок
практичного життя)
Тема:
Як правильно мити руки!
Ми на сторінці facebook запустили челендж #мийте_руки_з_нами
Будь ласка, підтримайте нас своєю активністю
Ми на сторінці facebook запустили челендж #мийте_руки_з_нами
Будь ласка, підтримайте нас своєю активністю
Проведіть з дітьми бесіду про важливість дотримання
гігієничних норм,
Поясніть причини, для чого
це потрібно робити.
Перегляньте це відео:
А також, ви можете зробити таку гру самі:
Ви можете поділитися вашими успіхами у нашій групі
Немає коментарів:
Дописати коментар