понеділок, 6 квітня 2020 р.

Доброго дня!
Продовжуємо наше дистанційне навчання
Вівторок, 7 квітня 2020р.
                       Ми пропонуємо урізноманітнити наші зустрічі ритуалом ранкових вітань Давайте започаткуємо цю важливу традицію вітатись по-особливому!
-Отож, як ми вітаємось сьогодні?
-Давайте кулачком?
Заняття 1. Логіко – математичний розвиток
Тема:  Закріплення вивченого.Числа один-десять. Лічба в прямому та зворотньому напрямках.
Повторіть з дітьми, використовуючи ігрові прийоми, числа від одного до десяти. Допомогти в цьому вам зможуть поради батькам " Математика щодень".
Пропонуємо вам переглянути з малечею відео,
за допомогою якого дитина буде вправлятися в прямій і зворотній лічбі: 

ЦІКАВА МАТЕМАТИКА
Подаємо поради батькам, як у невимушеній, ігровій формі домашнього повсякдення розвивати і навчати своїх малят.
Отож, пропонуємо декілька порад батькам про те, як можна розвивати логіко-математичне мислення дитини у невимушеній «домашній» обстановці, під час повсякденного спілкування.
👏«МАТЕМАТИЧНІ» ПОРАДИ НА ЩОДЕНЬ НА ПРОГУЛЯНЦІ
Звертайте увагу дитини на цифри на будинках, машинах, рекламних щитах, вивісках. Називайте малюкові цифри, які бачите, і просіть, щоб він їх повторив. Для цього пограйте у гру «Відлуння». Наприклад: « Я скажу чотири, а ті повториш за мною двічі ( тричі..)». Така гра сприятиме закріпленню навичок лічби, розвитку уваги.
👏«У КІМНАТІ»
• Коли дитина просить, щоб ви почитали їй улюблену казочку запропонуйте їй знайти відповідну сторінку за номером ( від 1 до 10 ).
• Якщо ви зібралися пересадити кімнатні квіти, запропонуйте дитині взяті та підібрати горщики відповідного розміру, полічити їх, скласти їх в оди за принципом мотрійки.
• Заохочуйте дитину самостійно організовувати свій ігровий простір Наприклад. Запропонуйте гру «Кафе». Нехай малюк сам підготує необхідні атрибути. А ви, відвідуючи «кафе» свого малюка, на забувайте хвалити його старанність.
👏«НА КУХНІ»
• Під час приготування обіду спонукайте малюка лічити овочі та фрукти.
• Попросіть перебрати квасолю та горох у різні ємкості. Це завдана розвиватиме вміння дитини класифікувати предмети, а також дрібну моторику та сенсорику.
• Приготування вареників - цікава і захоплива справа, тож нехай ваш малюк допомагає їх ліпити, при цьому лічить, скільки він зробив сам, скільки ви, а скільки разом.
• Коли варите кашу, запропонуйте малюкові умовною міркою відміряти крупу. Можете проводити гру «Магазин», тобто «купувати» у дитини певні продукти.
• З чистих губок для миття посуду нехай дитина збудує будиночок, якщо вдається, то нехай сконструює кілька поверхів, а потім їх полічить.
• Пропонуйте маляті шукати на кухні предмети, схожі за формою на прості геометричні фігури, і називати їхнє місцерозташування. Наприклад «Мілка тарілка схожа на круг. Знаходиться на другій поличці зверху, в шухляді, біля чайника ».
👏«В ПРИРОДІ»
• Виїжджаючи з дітьми на природу (на берег річки, озера,моря) можна полічити, хто знайшов більше камінчиків. Цікаво буде оголосити конкурсна віднайдення найменшого чи найбільшого камінчика.
• Камінчики можна розфарбувати фарбами, восковими олівцями.
• Малеча полюбляє кидати камінчики у воду. Позмагайтеся і покидайте їх на дальність: хто кинув далі, хто ближче.
• 3 шишок, каштанів, камінців, листочків, гілочок попросіть дітей викластиякусь геометричну фігуру, порівняти, яких матеріалів використанобільше.
• Залучайте дітей до ігор: «Скільки кроків до дерева?», «Який листочок більше?»
• Під час спостережень за деревами спонукайте дитину лічити кроки до дерева, порівнювати за величиною, знайти найвищий дуб, обійняти найтовстіше дерево.
Як бачите, розвивати логіко - математичне мислення вашого малюкацікаво і цілком доступно у домашніх умовах. Крім того, всі наведені завдання сприяють формування не лише відповідних математичних вмінь але й загальної життєвої компетенції дитини, розширюють її світогляд та закріплюють набуті знання з інших галузей.

А цікаві онлайн розфарбовки допоможуть згадати не лише цифри, але й кольори ( тож, переходьте по посиланню на сайт): 

Заняття 2. Фізичний розвиток
1. Вивчіть з дітьми вірш: 
                                          Всім відомо-це чудово,
                                          Коли кожен з нас здоровий,
                                          Тільки треба знати,
                                          Як  здоровим стати.
                                          Щоб  міцним зробилось тіло,
                                          Тренуватись треба вміло.
2. Повеселіться  разом з дітьми, виконуючи рухи руханки!!!

  
Заняття 3.УПЖ(Урок практичного життя)

Тема: Як правильно мити руки!

Ми на сторінці facebook запустили челендж #мийте_руки_з_нами
Будь ласка, підтримайте нас своєю активністю




Проведіть  з дітьми бесіду про важливість дотримання гігієничних норм,
Поясніть   причини, для чого це потрібно робити.  
Перегляньте це відео: 
А також, ви можете зробити таку гру самі:

Ви можете поділитися вашими успіхами у нашій групі  






Немає коментарів:

Дописати коментар